Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 30 Jan 2024 09:04:18 +0200

Tere!

Jõelähtme Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2311271/14621 
aadressile Harju maakond, Jõelähtme vald, Liivamäe küla, Loovälja tee 7, 
Harju maakond, Jõelähtme vald, Liivamäe küla, Loovälja tee 7, Harju maakond, 
Jõelähtme vald, Liivamäe küla, Loovälja tee 7, Harju maakond, Jõelähtme 
vald, Liivamäe küla, 11601 Loo-Loovälja tee L1// Loovälja tee 7, Harju 
maakond, Jõelähtme vald, Liivamäe küla, 11601 Loo-Loovälja tee L1// Loovälja 
tee 7 (Büroo- ja tootmishoone, Piirdeaed ja väravad, Elektriautode 
laadimistaristu, Sademevee torustik ja sademevee tiik, Gaasitrassi 
liitumistorustik) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus:

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26872672>  (menetlus nr: 
388797), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 09.02.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Jõelähtme Vallavalitsus) või menetleja (MART POPS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister